IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie – 7 000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświdczenie zawodowe Inzyniera kontraktu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają aneksu w
formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w
zakresie:
a) zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Inżyniera
Kontaktu lub Zamawiającego.
b) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Inżyniera
Kontaktu, jak i Zamawiającego,
c) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Kontaktu, chyba że
zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub
specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych
postanowień umownych, które określają ich zakres,
w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i
charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót
budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem
podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub
interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach
zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne
zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest
okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością,
nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej
pierwotnie
w umowie lub umowie ramowej;
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy
względem jego podwykonawców;
e) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę
istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w
stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;
lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy
ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
i. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby
wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
ii. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na
korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub
umowie ramowej,
iii. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i
zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,
iv. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił
zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art.
144 ust. 1 pkt. 4.
f) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na
usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane –
jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, 1d i
1e ustawy Pzp, podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych
postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w
pierwotnym brzmieniu.
5. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego
Inżynierowi Kontaktu, w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcę.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Kontaktu, chyba że
konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących
okoliczności:
a. w zakresie wysokości naliczania podatku VAT, o ile w terminie
przewidzianym umową, będzie obowiązywała inna stawka podatku VAT na
przedmiot zamówienia niż w dniu złożenia oferty.
b. działania siły wyższej,
c. zdarzenia losowe odnoszące się do potencjału osobowo-kadrowego a
także w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy
lub jeżeli zmiana stała się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn
niezależnych od Inżyniera Kontaktu,
d. zawieszenia okresu trwania umowy powodowanej decyzją Zamawiającego,
e. zmian terminów wskazanych przez Zamawiającego w § 6 ust. 2 niniejszej
umowy jako terminów zakończenia Zadania inwestycyjnego. W przypadku,
braku możliwości dotrzymania przez Generalnego Wykonawcę wskazanych w § 6
ust. 2 terminów
wykonania Zadania inwestycyjnego, przewiduje się możliwość zmiany
wynagrodzenie Inżynier Kontaktu w ten sposób, iż kwota wskazana przez
Inżyniera Kontaktu w § 9 ust. 1 zostanie pomnożona przez ilość miesięcy,
o którą przedłużono realizację Zadania inwestycyjnego. W przypadku
oddania Zadania inwestycyjnego przez Generalnego wykonawcę przed
terminami wskazanymi w § 6 ust. 2 niniejszej umowy lub ukończenia
Zadania inwestycyjnego w okresie krótszym od założonego, wynagrodzenie
Inżyniera Kontaktu określone w § 9 niniejszej umowy zostanie wyliczone
jako iloczyn wartości wskazanej w § 9 ust. 1 i ilości miesięcy przez
które realizowane było Zadanie inwestycyjne.
f. opóźnienia niezależne od Inżyniera Kontaktu,
g. urzędowe zmiany podatków lub opłat, których płatnikiem jest Inżynier
Kontaktu,
h. treści umów z Podwykonawcami lub zmiany Podwykonawców, jeżeli będzie
to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy
zawartej z Inżynierem Kontaktu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: