CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2017r., poz.1579.)
Zamawiający unieważnił Pakiet- postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia w Pakiecie I określił, iż
wymaga leku Atosiban: w pozycji 1 określił dawkę leku na 7,5mg/1ml w
fiolce 0,9ml. x 1 szt, natomiast w pozycji 2 podał jedynie dawkę leku
7,5mg/1ml x 1 szt nie podając wymaganej pojemności fiolki.
Do dnia składania ofert złożono 2 oferty na wymagany lek Atosiban.
Konsorcjum firm PGF URTICA SP. Z O.O. Wrocław
i Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. Łódź wyceniło lek Atosiban w fiolce o
pojemności 10 ml, natomiast druga z firm Centrala Farmaceutyczna
„CEFARM” S.A. Warszawa wyceniła lek w fiolce o pojemności 5 ml. Brak
podania przez Zamawiającego wymaganej pojemności fiolki w pozycji 2
spowodował, iż zostały złożone dwie nieporównywalne względem siebie
oferty.
Zamawiający tak ukształtował postępowanie, że zapisy SIWZ w Pakiecie I
wprowadzały wykonawców w błąd i dawały możliwość różnej interpretacji
jej postanowień. Sformalizowany i pisemny charakter postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza uznaniową interpretację treści SIWZ oraz
dokonywania ocen ofert w oparciu o zapisy niewyrażone w treści SIWZ. W
przeciwnym razie zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej
konkurencji nie zostałyby zachowane.
Błąd Zamawiającego doprowadził do sytuacji, iż postępowanie obarczone
jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Tak, więc zgodnie z zapisami treści art.93 ust.1 pkt 7 cytowanej na
wstępie ustawy Pakiet I niniejszego postępowania należało unieważnić.
|
|
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174155.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
tak
Nazwa wykonawcy: PGF URTICA Sp.z o.o. - Lider Konsorcjum
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul.. Krzemieniecka 120 Kod pocztowy: 54-613 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Farmaceutyczna
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 3 Kod pocztowy: 91-342 Miejscowość: Łódź Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183095.92
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183095.92 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183095.92 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
Wartość netto wynosi 169533,26
|
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Pakiet III
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12435.30
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Aspen Pharma Ireland Limited
Email wykonawcy: Adres pocztowy: One George’s Quay Plaza Kod pocztowy: Miejscowość: Dublin Kraj/woj.: Irlandia Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
Skrót literowy nazwy państwa: IRL nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13430.12
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13430.12 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13430.12 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
wartość netto wynosi 12435.30
|
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Pakiet IV
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2017r., poz.1579.)
Zamawiający unieważnił Pakiet IV- do dnia składania ofert nie została
złożona żadna oferta.
należało unieważnić.
|
|
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Pakiet V
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
465555.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: CF CEFARM S.A.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 16 Kod pocztowy: 01-248 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
502799.40
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 502799.40 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 502799.40 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
Wartość netto wynosi 465555,00
|
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Pakiet VI
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52500.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Smith&Nephew Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Osmańska 12 Kod pocztowy: 02-823 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56700.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56700.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56700.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
Wartość netto wynosi 52500,00
|