WS SPZOZ
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500285668-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.
WS SPZOZ : Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego produkcji firmy GAMBRO na okres 36 miesięcy dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500222625-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 970774733, ul. Chałubińskiego   7, 67-100  Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (68)3882285, e-mail zpszpital.krystyna@wp.pl, faks (68)3871281.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego produkcji firmy GAMBRO na okres 36 miesięcy dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP-280-49/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego produkcji firmy GAMBRO na okres 36 miesięcy dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli Lista wyrobów medycznych objętych usługami serwisowymi: 1. Aparat do dializ AK95S sn: 22269 2. Aparat do dializ AK95S sn: 23973 3. Aparat do dializ AK95S sn: 36695 4. Aparat do dializ AK96BIO sn: 797 5. Aparat do dializ AK96BIO sn: 7859 6. Aparat do dializ AK96BIO sn: 7858 7. Aparat do dializ AK96BIO sn: 14432 8. Aparat do dializ AK96BIO sn: 14481 9. Aparat do dializ AK200S sn: 20099 10. Aparat do dializ AK98 sn: 12245 11. System uzdatniania wody WRO300H+WSF300 sn: 7406 12. System uzdatniania wody WRO300H+WSF300 sn: 7408 13. System uzdatniania wody WRO131ROHH sn: 1400050
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50420000-5

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 245000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 218743.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218743.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218743.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67.1.1  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma Baxter Sp. z o.o., jako jedyna w kraju posiada uprawnienia i wiedzę do świadczenia usługi naprawy i przeglądów serwisowych ww. urządzeń, jak również jako jedyna posiada części zamienne do nich, nie prowadząc równocześnie odsprzedaży części do innych punktów serwisowych. Nie ma więc możliwości zlecenia naprawy aparatury innej jednostce. Umowa obliguje firmę Baxter do: planowanych czynności konserwacyjnych, które są realizowane zgodnie z zaleceniami wytwórcy, wynikają ze specyfikacji użytkowanego wyrobu i obejmują w szczególności: ogólną kontrolę funkcjonowania systemu, kalibrację, regulację, czyszczenie, smarowanie, wymianę filtrów lub innych elementów zużywalnych, niewielkie modernizacje techniczne lub aktualizacje oprogramowań, a także drobne naprawy. W zakresie części zamiennych: dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzania przeglądów.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych