WS SPZOZ
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500237583-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
Nowa Sól:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 621120-N-2018
Data: 24/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 970774733, ul. Chałubińskiego   7, 67-100  Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (68)3882285, e-mail zpszpital.krystyna@wp.pl, faks (68)3871281.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-nowasol.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1,3
W ogłoszeniu jest: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje: 1) w Pakiecie I jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, 2) w Pakiecie II jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, 3) w Pakiecie III jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, 4) w Pakiecie IV jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje: 1) w Pakiecie I jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, 2) w Pakiecie IA jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, 3) w Pakiecie II jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, 4) w Pakiecie III jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, 5) w Pakiecie IV jedną dostawę sprzętu endoskopowego o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł bruttowraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.4 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek w ilości po 2 sztuki z każdej z wymienionych pozycji, do oceny jakości oferowanego asortymentu: Pakiet I- Pozycja 26 Pakiet II- Pozycja 1,4,5,9 Nie dostarczenie wraz ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.4 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek w ilości po 2 sztuki z każdej z wymienionych pozycji, do oceny jakości oferowanego asortymentu: Pakiet I- Pozycja 22, Pakiet IA- 1,2,3,4 Pakiet II- Pozycja 1,4,5,9 Nie dostarczenie wraz ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6,2
W ogłoszeniu jest: Data: 08-10-2018 godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 09-10-2018 godzina 10:00

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 1
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część 5, Pakiet IA, CPV: 33 16 80 0000-5, Czas trwania lub termin wykonania: 24 miesiące, Kryteria oceny ofert: Cena-60, Jakość oferowanego asortymentu-40.

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych