Ogłoszenie nr 510167103-N-2019
z dnia 09-08-2019 r.
WS SPZOZ : „Sukcesywne dostawy sprzętu (jednorazowe zestawy
odłożeń, podkłady ochronne, osłony foliowe, maski, czepki, komplety
chirurgiczne) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547093-N-2019 z dnia 2019-05-14 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540098753-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 97077473300000,
ul. Chałubińskiego
7,
67-100
Nowa Sól, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
(68)3882285, e-mail
a.flis@szpital-nowasol.pl, faks
(68)3871281.
Adres strony internetowej (url):
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywne dostawy sprzętu (jednorazowe zestawy
odłożeń, podkłady ochronne, osłony foliowe, maski, czepki, komplety
chirurgiczne) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” .
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP 280-32/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Sukcesywne dostawy sprzętu (jednorazowe zestawy
odłożeń, podkłady ochronne, osłony foliowe, maski, czepki, komplety
chirurgiczne) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” .
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5025
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys
International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka
komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy:
Miejscowość: 41-808 Zabrze
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5184
Oferta z najniższą ceną/kosztem
5184
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
5475.60
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48530
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szymanów 9E
Kod pocztowy:
Miejscowość: 05-532 Góra Kalwaria
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45754.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem
43092
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
57348
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Pakiet III
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 w zw. z ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.
1986). Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w Pakiecie III
ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w Pakiecie III prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego z uwagi na to, że cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty w Pakiecie III – Bialmed Sp. z o.o., ul.
Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa wynosi 13 737,60 zł brutto, a
Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 12 150,00 zł brutto.
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14800
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
6
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys
International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka
komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy:
Miejscowość: 41-808 Zabrze
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12830
Oferta z najniższą ceną/kosztem
9504
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
29764.80
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Pakiet V
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2017r., poz.1579.)
Zamawiający unieważnienia Pakiet V w/w postępowania.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważniania Pakiet V, ponieważ postępowanie obarczone jest
niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia w Pakiecie V, w pozycji 1-
Jednorazowa, sterylna bezlateksowa osłona na mikroskop - podał błędne
ilości, które nie były brane pod uwagę do szacowania zamówienia.
Błąd Zamawiającego doprowadził do sytuacji, iż postępowanie obarczone
jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Tak, więc zgodnie z zapisami treści art.93 ust.1 pkt 7 cytowanej na
wstępie ustawy Pakiet V niniejszego postępowania należało unieważnić.
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Pakiet VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73756
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy:
Miejscowość: 93-121 Łódź
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59672.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem
59672.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
94413.60
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Pakiet VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49200
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
7
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys
International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka
komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy:
Miejscowość: 41-808 Zabrze
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50414.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem
50414.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
85795.20
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
Pakiet VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28739.50
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batist Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolista 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 40-486 Katowice
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26622
Oferta z najniższą ceną/kosztem
23744.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
26622
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Pakiet IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34500
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batist Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolista 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 40-486 Katowice
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35100
Oferta z najniższą ceną/kosztem
35100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
38800
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
Pakiet X
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9120
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8985.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem
8985.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
9331.20
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
Pakiet XI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48312
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
4
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szymanów 9E
Kod pocztowy:
Miejscowość: 05-532 Góra Kalwaria
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29700
Oferta z najniższą ceną/kosztem
29700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
59613.84
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
13
NAZWA:
Pakiet XIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64740
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batist Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolista 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 40-486 Katowice
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62208
Oferta z najniższą ceną/kosztem
61992
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
62208
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
14
NAZWA:
Pakiet XIV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83020
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66960
Oferta z najniższą ceną/kosztem
66960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
66960
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
12
NAZWA:
Pakiet XII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34650
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batist Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolista 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 40-486 Katowice
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37044
Oferta z najniższą ceną/kosztem
37044
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
37044
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
15
NAZWA:
Pakiet XV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52380
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batist Medical Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kolista 25
Kod pocztowy:
Miejscowość: 40-486 Katowice
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56473.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem
56473.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
57639.60
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
16
NAZWA:
Pakiet XVI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83500
Waluta
pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Vincomed Jacek Komorowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kasztanowa 2
Kod pocztowy:
Miejscowość: 66-008 Słone
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90180
Oferta z najniższą ceną/kosztem
90180
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
90180
Waluta:
pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.