Ogłoszenie nr 510092231-N-2019
z dnia 13-05-2019 r.
WS SPZOZ : Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524052-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540052338-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 97077473300000,
ul. Chałubińskiego
7,
67-100
Nowa Sól, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
(68)3882285, e-mail
a.flis@szpital-nowasol.pl, faks
(68)3871281.
Adres strony internetowej (url):
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP-280-16/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (igły do
blokad nerwów, zestawów i czujników do pomiarów hemodynamicznych, drenów
z trokarami, zestawów do drenażu klatki piersiowej, zaworków ssących i
biiopsyjnych do bronchoskopu, filtry bakteryjno – wirusowe,
elektrostatyczne, wydechowy, uszczelki do laparoskopu, shunt, ostrza
chirurgiczne, stapler skórny, pętle zapasowe, neuropatce, ewniki
naczyniowe, zestawy do usunięcia zszywek staplera aplikatur do
cytostatyków, igieł biopsyjnych, doszpikowych, aparatów do szybkiego
przetaczania krwi na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli” w asortymencie,
zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu
cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.22 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145025.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIFEMED Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krakowiaków 34
Kod pocztowy:
Miejscowość: warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156627.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
156627.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
156627.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82008.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDWARDS LIFESCIENCES Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 94
Kod pocztowy: 00-807
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88549.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem
88549.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
88549.20
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88930.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Poloneza 89B
Kod pocztowy: 02-826
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99570.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem
99570.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
99570.60
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5700.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLYMPUS Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9828.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
9828.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
9828.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88345.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41657.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem
41657.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
56084.40
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Pakiety 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
17820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
25920.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Pakiet 7
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12800.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13824.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
13824.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
13824.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31948.20
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: nowt Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6769.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6769.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
6769.80
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
Pakiet 10
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
Pakiet 11
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
12
NAZWA:
Pakiet 12
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
13
NAZWA:
Pakiet 13
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 61
668,00 zł. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że
nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację w/w
zamówienia.
CZĘŚĆ NR:
14
NAZWA:
Pakiet 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20160.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowty Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22550.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem
22550.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
22550.40
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
15
NAZWA:
Pakiet 15
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
16
NAZWA:
Pakiet 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7400.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6769.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6769.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
6769.80
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
17
NAZWA:
Pakiet 17
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
18
NAZWA:
Pakiet 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26250.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOWA International Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Złotkowo, ul. Obornicka 10
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27864.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
27864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
27864.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
19
NAZWA:
Pakiet 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22625.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAGMED Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tomaszowska 32
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
22680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
22680.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
20
NAZWA:
Pakiet 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27770.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28441.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem
28441.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
28441.08
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
21
NAZWA:
Pakiet 21
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018r., poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie ze
względu, iż nie zostały złożone żadne oferty na realizację ww.
przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR:
22
NAZWA:
Pakiet 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5500.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: MEDLINE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Fabryczna 17
Kod pocztowy: 65-410
Miejscowość: zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5810.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem
5810.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
5810.40
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.