Ogłoszenie nr 510006139-N-2019
z dnia 10-01-2019 r.
WS SPZOZ : Sukcesywna dostawa sprzętu (szwu mechanicznego i
zestawów do bariatrii) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej
Soli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646583-n-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500272828-N-2018, 500274638-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 970774733,
ul. Chałubińskiego
7,
67-100
Nowa Sól, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
(68)3882285, e-mail
a.flis@szpital-nowasol.pl, faks
(68)3871281.
Adres strony internetowej (url):
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa sprzętu (szwu mechanicznego i
zestawów do bariatrii) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej
Soli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP-280-65/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa
sprzętu (szwu mechanicznego
i zestawów do bariatrii) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w
Nowej Soli”
w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym
„Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33169000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44000.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 24
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
47520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
47520.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36200.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC Poland SP. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39096.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
39096.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
39096.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
172350.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA SP. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147263.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem
147263.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
186138.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84640.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC Poland SP. z o.o.
Email wykonawcy: Warszawa
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91411.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem
91411.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
91411.20
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
353175.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC Poland SP. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
381789.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
381789.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
381789.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Pakiet VI
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2018 r., poz.1986)
Zamawiający unieważnił postępowanie w Pakiecie VI, gdyż jest ono
obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający
zauważył, iż nie jest w stanie ocenić jakości zaoferowanego asortymentu w
Pakiecie VI ze względu iż nie zamieścił w SIWZ parametrów do oceny
jakościowej przesłanych próbek. Powstała wada na obecnym etapie
postępowania ma charakter nieusuwalny.
Powyższe okoliczności powodują, iż w przedmiotowym postępowaniu nie
można dokonać rzetelnej
i prawidłowej oceny ofert, jak również dokonać prawidłowego wyboru
oferty najkorzystniejszej. W tym przypadku Zamawiający zmuszony jest do
unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.7Pzp.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.