II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:NIE
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia
Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – wykonał lub wykonuje jedną usługę przeglądów sprzętu
medycznego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, wraz z
podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających
czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym
dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmioty na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź
inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg.
wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże
wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał
lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie III jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
4) w Pakiecie IV jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż
20 000,00 zł brutto,
5) w Pakiecie V jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto,
6) w Pakiecie VI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
7) w Pakiecie VII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto,
8) w Pakiecie VIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto,
9) w Pakiecie IX jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto,
10) w Pakiecie X jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto,
11) w Pakiecie XI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
12) w Pakiecie XII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto,
13) w Pakiecie XIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o
wartości nie mniejszej niż 68 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów
określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana
należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była
wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest
wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy .
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych –
referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA: W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować
ww. wartości
i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 38
000,00 zł brutto.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
5.1
W ogłoszeniu jest:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje jedną
usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 250
000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, z
załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub
jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz
którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty
potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik
nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie III jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
4) w Pakiecie IV jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż
20 000,00 zł brutto,
5) w Pakiecie V jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto,
6) w Pakiecie VI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
7) w Pakiecie VII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto,
8) w Pakiecie VIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto,
9) w Pakiecie IX jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto,
10) w Pakiecie X jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto,
11) w Pakiecie XI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
12) w Pakiecie XII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości
nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto,
13) w Pakiecie XIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o
wartości nie mniejszej niż 68 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów
określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana
należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była
wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest
wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy .
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych –
referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7
W ogłoszeniu jest:
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2.
Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ 3.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (
jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (
jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres
umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2.
Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2.1-2.13 do SIWZ 3.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (
jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (
jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres
umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Wykonawcy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-20, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 10:00,