CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27000
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Cardinal Health Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Rondo ONZ 1 Kod pocztowy: Miejscowość: 00-124 Warszawa Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29160
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29160 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29160 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 w zw. z ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.
1986). Zamawiający unieważnił postępowanie w pakiecie II ze względu na
to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w Pakiecie II, prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego z uwagi na to, że cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty w Pakiecie II – Cardinal Health Poland
Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa wynosi 14 850 zł brutto, a
Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 10 800 zł brutto.
|
|
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Pakiet III
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17820
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Kazimierzowska 46/48/35 Kod pocztowy: Miejscowość: 02-546 Warszawa Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17268.12
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17268.12 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26019.79 Waluta:
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Pakiet VI
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51066.80
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5339.30
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5339.30 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5339.30 Waluta:
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Pakiet V
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 w zw. z ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.
1986) Zamawiający unieważnił postępowanie w Pakiecie V ze względu na to,
iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w Pakiecie V, prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego z uwagi na to, że cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty w Pakiecie V – Kromed Jolanta Bożykowska
, 70-395 Szczecin, ul. Bogumiły 12/10 wynosi 22 212,63 zł brutto, a
Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 21 065,40 zł brutto.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie w
Pakietach : II, V, VII.
|
|
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Pakiet VII
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 w zw. z ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.
1986). Zamawiający informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania ze
względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w Pakiecie VII prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego z uwagi na to, że cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty w Pakiecie VII – Kromed Jolanta
Bożykowska , 70-395 Szczecin, ul. Bogumiły 12/10 wynosi 32 101,92 zł
brutto, a Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 29 160 zł brutto.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie w Pakiecie
VII.
|
|
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Pakiet IX
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4700
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: 3M Poland Sp. z o.o. al. Katowicka 117 Kajetany k/Warszawy Kod pocztowy: Miejscowość: 05-830 Nadarzyn Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4827.60
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4827.60 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4827.60 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
Pakiet X
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
Zamawiający unieważnia postępowanie w Pakiecie X ze względu na to, iż
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie
W niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Tak więc, zgodnie z zapisami treści art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,
niniejsze postępowanie należało unieważnić.
|
|
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
Pakiet XI
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
Zamawiający unieważnia postępowanie w Pakiecie XI ze względu na to, iż
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie
W niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Tak więc, zgodnie z zapisami treści art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,
niniejsze postępowanie należało unieważnić.
|
|
CZĘŚĆ NR:
12
NAZWA:
Pakiet XII
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7610
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Kromed Jolanta Bożykowska
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Bogumiły 12/10 Kod pocztowy: Miejscowość: 70-395 Szczecin Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6712.63
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6712.63 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6712.63 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
13
NAZWA:
Pakiet XIII
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194184
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: FPUH Mieczysław Kruszelnicki
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Chorwacka 45 Kod pocztowy: Miejscowość: 51-107 Wrocław Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176048.64
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176048.64 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246546.18 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
14
NAZWA:
Pakiet XIV
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28500
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Duolux Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Oś. B. Chrobrego 40F/53 Kod pocztowy: Miejscowość: 60-681 Poznań Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30780
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30780 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45900 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |